۲۸ مهر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۹

رضازاده:

95 درصد واحدهای غذایی خراسان شمالی نشان استاندارد ملی دارند

95 درصد واحدهای غذایی خراسان شمالی نشان استاندارد ملی دارند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل استاندارد خراسان شمالی گفت: ۹۵ درصد از واحدهاي فعال در عرصه صنايع غذايي اين استان، علامت كاربري استاندارد ملي دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر رضازاده عصر یکشنبه در مراسم تجليل از واحدهاي برتر صنعتی و تولیدی خراسان شمالي از نظر استاندارد که همزمان با هفته استاندارد در بجنورد برگزار شد، عنوان کرد: در نیمه نخست سال جاری 25 درصد از واحدهای فعال صنعتی و تولیدی استان موفق به دریافت نشان استاندارد ملی شدند.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 75 درصد از واحدهای تولید مصلح ساختمانی در خراسان شمالی دارای علامت کاربری استاندارد هستند.

رضازاده اضافه کرد: این واحدهای تولید مصالح ساختمانی مشمول استاندارد اجباری بودند.

وی اظهار داشت: همچنین در حال حاضر 95 درصد از واحدهای غذایی فعال در استان علامت کاربری استاندارد را دریافت کرده و تولیداتی با کیفیت استاندارد عرضه می کنند.

رضازاده تصریح کرد: در سال جاری اداره کل استاندارد خراسان شمالی با همکاری متخصصان و کارشناسان بومی، 35 استاندارد ملی برای محصولات داخلی تدوین کرده و بر اساس برنامه این استانداردها در سطح کشور اجرایی می شود.

معاون برنامه ريزي استاندار خراسان شمالي نيز در این مراسم تاکید کرد که مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان با ارتقای کیفیت تولیدات خود، زمینه را برای دریافت نشان های استاندارد ملی و بین المللی فراهم کنند.

حسن قلیزاده با اشاره به این که عصر حاضر، عرصه رقابت بین واحدهای تولیدی برتر است، افزود: در بازار امروز، واحدهایی موفق ترند که بتوانند با بهبود تولیدات خود و کسب استانداردهای ملی و بین المللی، بیش از دیگر واحدها رضایت مشتریان را کسب کنند.

گفتنی است در این مراسم 10 واحد صنعتی و تولیدی برتر خراسان شمالی از نظر استاندارد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

کد خبر 2159096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha